På väg!

Nu sitter pappa, Luna, jag och stora korven i bilen på väg ner till Kalmar.
Pappa och Luna kom upp till Göteborg strax före 07:00.
Jag kan säga att lilla korven blev minst sagt förvånad över att få träffa bästa kompisen här hemma hehe. Ögon stora som golfbollar när hon vi mötte pappa & Luna på parkeringen. Däremot var i te lyckan lika stor att hon inte fick följa med oss till bilen efter att vi ätit frukost..

Kommer bli lite mobilbilder i helgen då jag inte fick plats med kameran på något bra sätt i packningen. Måste ha en ny väska till den då jag inte får plats med all utrustning i den gamla. Hoppas ni överlever så länge hehe.
Vi hörs när jag är framme!



Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fina vovvar :)

2012-08-25 @ 10:54:32
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0