En bra månad

Nu går det framåt och september tror jag kommer bli en bra månad! Jag har fått tid på röntgen den 22:e så då hoppas jag att jag får lite mer svar. Förutom det så har vi massa roligt att se fram emot i september.
Jag ser fram emot att kunna jobba igen, vi har massagekurs den 9/9, vi ska försöka göra anlagsprovet i slutet av september om vi känner oss redo, Yra ska ögonlysas den 3/9, Teo och jag ska fortsätta träna rally och viltspårskursen börjar igen. Det blir en bra månad!
 
Har ni några roliga saker eller kurser som ni ska göra/gå på i höst?
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Jovisst, vi kommer ha en härlig höst framför oss. Imorgon bär det av nånstans in i de finska skogarna för anlagsprov :) Ska bli intressant att se hur det går.

Jag skulle juh helst villa göra allt på en gång men har insett att ta en sak i taget. Så vi fortsätter med att träna för tävlingslydnad å i höst ska Tuffsen få vara med å prov jaga fågel, både skogs- och sjöfågel :) Han e långt ifrån färdig tränad jakthund men har bra anlag så vi provar :) Själv ska ja ta jaktkort i höst så att jag själv kan börja jaga hösten 2013 :) (om det funkar bra med Tuffsen alltså).

Sen sku jag ha velat delta i spårprov å några utställningar men spår får nog lämna för i år å utställning ska jag fundera på :) Blir själv nervös inför utställningsringen så det smittar av sig på hunden å han sist nafsa han mig lite i benet... Så det motiverade mig int direkt att ställa ut på en tid... De e väl träning och träning för det oxå som gäller.

Er september låter juh riktigt trevlig! :)

2012-08-17 @ 11:10:58
URL: http://pia84.blogg.se
Postat av: C.J.

Ja, jag har anmält oss till lydnadstävling i september. Första tävlingen i LK2. Sen så har jag anmält oss till MH, får reda på i helgen om vi kommit med. *Hoppas hoppas* =)

2012-08-17 @ 20:19:08
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: kerstin

Hoppas ni kommer till Kalmar 29/9.

2012-08-18 @ 14:48:21
Postat av: Helena

Jag hoppas verkligen att du får reda på vad det är som händer i kroppen för dig. Det låter inte alls kul och jag måste erkänna att jag är lite orolig för din skull, även om vi inte alls känner varandra. Jag gillar sin blogg och den energi su förmedlar utan att direkt prata om den. En fråga också, är det nu i höst du planerar att ta valp? Är det med Yra och Teo eller Yra och annan hane? Rent teoretiskt, om du tog valp på Yra och Teo, tror du att det skulle vara svårare/ vara mer försiktig vid nästa löp efter det? Förstår du frågan? Alltså att Teo skulle bli mer på henne efter en enda gång. Förlåt för svårläst text, antingen är jag lite koko eller så är det verkligen så att man inte kan radbryta kommentarer med blogg.seappen.

2012-08-18 @ 23:41:32
Postat av: erika

Vi ska börja på vardagslydnad I, jag är lite nervös då vi i princio inte tränat något i sommar utan mest slappat förutom då vi jobbar. Men min pojkvän lugnar mig med att det är ju därför vi går på kursen för att få hjälp och det gör inget om man kört fast lite ;) hehe

2012-08-19 @ 00:19:23
URL: http://erikaajonsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, det har varit en utmaning att reda ut det som hänt. Och än är det långt kvar. Men det går åt rätt håll i alla fall :) Vilka skönheter du har!

2012-08-19 @ 18:45:50
URL: http://wingforsflocken.blogspot.com
Postat av: Paulina

Spännande med anlagsprov! Vi har också en del planerat i höst ögonlysning för Pingu, rallylydnadskurs, sökläger och BHP.

2012-08-19 @ 19:59:13
URL: http://pingurummel.wordpress.com
Postat av: Malin

Vad bra att du fått en tid på röntgen! Låter kul med massage kurs också :) Jag är rätt taggad att gå en rallylydnads kurs men ska spara lite pengar först och sen får vi se ;) hehe kram

2012-08-19 @ 22:53:24
URL: http://malinstal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0