Bollträning

På söndag ska ju jag och den stora korven som sagt åka och tävla på Mönsterås BK i rallylydnaden.
Sist gick det ju fint för oss men en del poängavdrag på grund av att min bolltokiga hund trodde att de vita platssakerna man använder för att numrera skyltarna med var bollar. Han nosade då en del på en ut av dom vid ett tillfälle och skulle leka med en vid ett tillfälle, gick ju som sagt bra ändå men det beteendet vill jag andå ha bort. Är ju liksom onödigt att få poängavdrag för sådant när man kan allt annat!
 
Har nu tränat en del med att ha bollar runt om oss när vi utför moment och mamma har även vait schysst och tagit hem en hel kasse med tennisbollar åt mig. Dom ska spridas ut över hela mamma & pappas tomt på lördag när vi kommer ner dit. Chockträning, det ska nog gå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

På tal om bollar! Otto fick följa med mig in på jobbet igår. Vi har ju så att man samlar klistermärken för att få ihop till en boll... Och tro mig, Otto såg bollarna! EN HEL JÄKLA VAGN, FULL, AV BOLLAR! Där satt han och joddla medan jag letade efter min mobil!

2012-08-23 @ 16:05:26
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: C.J.

Lycka till på tävlingen! =)

2012-08-23 @ 20:57:47
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0