Utställningsväska

Exakt om en vecka är det dags för utställningen i Västerås! Äntligen! Ska bli så himla skoj med lite utställningar igen. Har inte haft någon bra "godisväska" att ha på utställning, den jag har är ganska jobbig när man far runt i ringen. Den hänger och slänger en massa.

Beställde istället en ny som man kan både ha nummerlappen i så den syns om man vill och sedan godis. Är en midjeväska som verkar himla smidig och den var inte alls dyr. Jag hoppas jag kommer bli nöjd med den! Väskan hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack och tack detsamma :) Ja usch, nu håller jag alla tummar för att tån håller sig på plats så att vi kan fortsätta att njuta av valptiden utan hinder!

2012-04-22 @ 20:17:04
URL: http://jaktlabbeliv.wordpress.com
Postat av: Nora

Köpte du det där "hundblocket"? Vad tycker du isåfall om det?

2012-04-22 @ 22:03:41
Postat av: Nora

Köpte du det där "hundblocket"? Vad tycker du isåfall om det?

2012-04-22 @ 22:04:45
Postat av: Fanny

ser också fram emot utställningarna! fast bara titta på förstås ;) hoppas vi kan besöka någon snart :)

2012-04-23 @ 08:19:10
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0