Städryck

Idag när jag kom hem från jobbet på morgonen fick jag något slags städryck.
Dammsugaren åkte fram och sängkläder och överkast i gästsängen åkte i tvätten. Ska försöka hinna rensa korvarnas skåp och plocka iordning lite här hemma innan jag släpar med korvarna på en joggingtur. Förhoppningsvis hinner jag klämma in lite vila där emellan också hehe. En jobbnatt kvar nu och sedan tar jag helg!


Korvarna tyckte det var trevligt att jag höll på att stöka runt inne i gästrummet och hjälpte gärna till, på deras vis...













Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅÅh bild fyra tror jag dör! Mina pussa-hund-reflexer bara drar igång på hundra=) Brister ut i "nnnnaaaw" =)

2012-04-13 @ 18:56:40
URL: http://memyselfandmydog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0