Träning

Idag har det varit fullt upp! Har bland annat tränat en del rally med Teo.
Tränar nu med mer och mer störning och det går framåt. Idag tränade vi mycket kontakt och fotgående trots störning samt vänstersvängar och stadga.
En liten sväng med apportbocken blev det också emellanåt.

Har kommit fram till att jag ska köpa en träningsbok att ha till mig & korvarna.
Blir mycket enklare om man skriver ner mål, vad man behöver träna på, hur träningen gick och tankar om träningen. Ofta så får man lite tankar om hur man ska göra eller vad man behöver öva på under träningen men att komma ihåg det är ju en annan sak... Så träningsbok får det bli!







Belöning ska man ha efter träning!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder, man blir så himla inspirerad av att läsa din blogg och dina träningsinlägg! Jätte roligt.



SV: Haha, ja det var väldigt gott också, farligt bara när man har ett x-antal bullpåsar i frysen nu, kan ju inte direkt låta bli dom ;) Tycker i alla fall att du gör helt rätt i att baka imorgon.

2012-04-14 @ 20:28:48
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

blir jag inte sämre än vad jag känner mig just nu ska vi ut och träna idag! dagbok är verkligen skitbra, jag knåpade ihop ett diagram i photoshop som jag fyller i efter varje gång. Jag vet att Moleskine har en jättefin hunddagbok! den kostar ganska mycket, runt 200 men är som sagt fin ;)

2012-04-15 @ 11:29:22
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0