Skåpsrensning

Har rensat korvarnas ena skåp idag och städade ur gamla saker och försökte organisera lite. Detta är ett skåp med de saker vi använder oftast, har en jääkla massa saker organiserade på hyllsystem i vårat förråd i lägenheten med.
Blir ganska ofta oreda i skåpet i köket eftersom att hussen helst bara plockar ur sakerna han ska ha till korvarna och sedan bara slänger in dom igen hehe. Man lyckas alltid samla på sig en hel massa "bra ha saker" och nödvändiga hundsaker. Håller ni inte med?




Skåpet före... fint va?! Hehe.




Skåp efter! Ett försök i alla fall. Man har alltid ont om plats tycker jag..


Kommentarer
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

OJOJ har glömt svara dig på vad jag ska jobba med :o



Jag flyttar upp till Jämtland och ska bo på Nordiska Hund, gå instruktörskurs i specialsök och hjälpa till på kurserna dom håller. Förhoppningsvis får jag ngt liknande jobb jag har nu eller gruppboende på halvtid :)



Apropå skåpet, jag har två backar och dom är proppfulla så jag måste hitta på ngt annat ställe att ha alla saker på :(

2012-04-18 @ 20:05:03
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0