Onsdag

Tjohej! Någon joggingtur blev det faktiskt inte då det var andra saker som behövdes fixas innan jobbet nu i eftermiddag istället. Får bli imorgon helt enkelt.
Har ståtränat inför utställningen den 29:e april med lillkorven, vi tränar lite varje dag.
Träning är bäst i lagom portioner så dom inte tappar koncentrationen, är viktigt att man inte tjatar ihjäl dom!

När jag kommer hem från jobbet ikväll vilket lär bli vid ca 21:30 någon gång så ska jag, om jag hinner (och vi inte är för trötta) köra lite mer klossträning med Teo för att finslipa vänstersvängarna.

Vad hittar ni på idag i det fina vädret?



Kommentarer
Postat av: Anna

Här jobbas det i det fina vädret...

Jag får väl ta och försöka mig på att träna mitt lilla monster till 29 april jag med. :)

2012-04-04 @ 13:29:16
Postat av: Cruellas sida

Här hhar vi lite Aprilväder med ömsom sol ömsom snö. Så vi försöker pricka in solstunderna att vara ute i.

2012-04-04 @ 16:50:51
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0