Hemlisen

Sådär! Nu ska hemlisen avslöjas!
Denna gång är det faktiskt (tyvärr) ingenting i hundväg men en bra hemlis ändå. Sa nämligen upp mig från mitt gamla jobb igår och är från och med nu anställd på ett annat företag.
Detta är riktigt riktigt skönt då ledningen på mitt gamla företag tyvär verkar se personliga assistenter som förbrukningsvaror, därför valde jag att säga upp mig.
Kommer dock sakna tjejgänget på jobbet massor så klart, men vi träffas ju ändå.

Tycker ju det passar bra att jobba som assistent i och med att jag då jobbar kvällar och nätter och det ger ju så klart massor av tid till hundarna!
När jag varit ledig från mitt ordinarie jobb så har jag gått bredvid på det nya, därför har bloggen alltså varit lite tyst nu ett tag som ni säkert förstår.
Min hjärna har gått på högvarv för att hinna med allt detta + min kurs jag läser på högskolan också.

Men nu kommer det bli som vanligt igen och det känns sköööönt!

Nu ska jag släpa ut mina korvar på en promenad i regnet, vare sig de gillar det eller inte!
Går inte att ha dom inomhus utan att strypa dom just nu, för mycket energi. Så nu ska här ut och promeneras!



Yra förser sig hemma hos Edwin.


Kommentarer
Postat av: Fanny

grattis till det nya jobbet, hoppas det blir superbra! :)

2012-04-11 @ 14:27:43
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Gabbi, Edwin & Nixon

WOOHOOO!!



Det kommer bli skitbra kompis :D

2012-04-11 @ 16:46:35
URL: http://www.bravepepper.com
Postat av: kerstin

LYCKA TILL VÄNNEN!!

2012-04-11 @ 18:58:29
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Lycka till!!! :D



Jag jobbar ju åxå som personlig assistent och har toppenpass! fast även jag har sagt upp mig....

2012-04-11 @ 20:59:28
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Erika

Men jätte stort grattis till nya jobboet,, det är du värd! Vad skönt, hoppas du trivs bättre på det nya stället :)



Själv skulle man också behövt lite flyt så man kunde få sig ett jobb, men det är svårt när man är nyinflyttad och inte riktigt vet var man ska vända sig, men det löser sig nog snart :)



SV: Ja, jag kan bara hålla med dig han är ju så underbart söt så det är inte sant! Så gulligt när läppen fastnar ovanför tänderna också, ser ut som han har de största snusarna någonsin!

2012-04-12 @ 15:33:06
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0