Tillbaka

Så var man hemma i Göteborg igen efter 4 dagar som har spenderats
 lite i Stockholm och lite i Kalmar.
Korvarna har varit hemma med Gusten och slappat i lägenheten,
det är de ändring på nu när matte är hemma igen hehe.
Började dagen med 1 ½ timma i skogen. Härligt!
Vi släpade med Gusten också när vi ändå var igång.


Min stora älsklingskorv vid näckrossjön






Efter svängen i skogen så käkade Teo & Yra mat som 2 vargar och sedan la de sig utslagna i soffan hehe.
Då passade jag på att ta en sväng till djuraffären här vid torget,


Ett stycke spårlina a lá 15 meter kom jag hem med. Nu jäklar ska det spåras och övas inkallning!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Otto har ett likadant, fast orange :)

2011-09-06 @ 18:26:29
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: Beatrice Pettersson

Ja faktiskt! Stora öron som få båda två ;D Ja han tycker det är kul att borsta gaddarna, som tur är! :)

Tack! Ja gör en du med, så jag inspireras av någon! Älskar Melkers header, så jäkla söt! Man vill gärna göra likadant när man ser den :P



Tipset jag har är höstlöv. Vi ska ta höstbilder i veckan är det tänkt :)

2011-09-06 @ 18:46:46
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0