Onsdag

Idag så blev det en dag på stan med shopping & fika. Är behövligt det också ibland :)

Först en sväng på stan med Stina & sedan en sväng med Gusten, nu har vi äntligen gardiner till vardasrummet!







Mmmm blåbärspaj!
Den andra kakan eller vad man ska kalla det som Gusten åt vet jag inte vad den heter.
Väldans god var den dock, som typ toscakaka med vaniljkräm.



Mitt sminkförråd fylldes på en aning, inte för att det kanske behövdes..
Jag skyller på Stina (hehehe) och att det är sjukt kul med smink!

Make up store och The body shop är riktiga sminkfavoriter.
Även H&M har superbra budgetalternativ enligt mig i alla fall :)

Skulle ha blivit en tur med spårlinan med Yra och en joggingrunda med Teo idag också men så blev det inte.
Jäkla västtrafik hade fel på spårvagnarna igen så vi fick gå hem 7 (!)
hållplatser vilket gjorde att detta inte hanns med.
Tur för dom att jag inte hade varit och storhandlat.
 Då hade jag varit mer bitter kan jag säga...





Fick bli lite tuggben och  mys istället.
Så himla skönt att ha 2 hundar som inte slår ihjäl varandra över mat & tuggben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0