Möte & agility

I eftermiddags var jag & Yra på möte på Partille BK. Vi pratade lite om rasmontern för Boston till MyDog utställningen och körde lite agility. Teo fick stanna hemma.
Han tycker inte agility är det roligaste som finns så han får följa med på andra saker :)



Några av hundarna fick vi med på samma kort i alla fall! Pixi, Diesel, Milhouse & Yra.




Edith var med idag!




Yra myra var skitduktig på agility. Eller jaa.. vi får ju inte köra så mycket än. Vi körde tunnel och det gick fin fint!






Medan de andra är på banan så får man vänta på sin tur


Agilityproffsen Uni (som är Yras moster!) & Nora väntar på sin tur


Fina Milhouse med Pixi & Diesel i bakgrunden




Pixi


Joanna hade även med sin stora kamera och fotade lite idag.
Min låg tyvärr på laddning hemma, så är det tyvärr ibland.
Hon tog bland annat lite bilder på Yra när hon kör tunnel. Kommer komma upp här sedan när jag fått av henne! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Gud så hon växer, ser knappt skillnad på henne och Teo nu storleksmässigt ;P Har hon börjat löpa än?



Behöver lite hjälp med min design, vad behöver ändras? Tips mottages tacksamt!

2011-09-06 @ 15:30:09
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0