Lördag

Idag började vi dagen med en långpromenad i det fina höstvädret med korvarna.
Lagom kyligt och sol ute. Härligt!
Man får passa på nu innan det är minus 12 grader och 1 meter snö
och korvarna fryser häcken av sig.
Och jag med för den delen.

Funkar bra att gå med bägge hundarna än så länge fast hon löper.
 Duktig har Teo varit hittills i alla fall...
Men går dock inte med bägge 2 ensam eller ihopsatta i tvillingkoppel nu då
det är lite onödigt i fall det skulle komma någon lös hanhund eller sådär.

Resten av dagen har spenderats på stan.
Hundmat, en till id-bricka till Yra och lite inredningsgrejer har införhandlats.

Nu är det bara att vänta på fisken som står i ugnen, slänga i sig den och bege sig iväg till jobbet!






Kommentarer
Postat av: Katarina, Nanna & Leia

Jag har inte riktigt vant mig vid det kyliga vädret ännu, så jag tänker med fasa på vintern...

2011-10-08 @ 17:51:57
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0