Längtan efter sol

Efter mitt 14 timmars pass i natt så är man ganska sliten,
 mos i hjärnan helt enkelt.
Är världens drygaste höstväder också och det gör ju inte saken bättre.
 Disigt, regn och blåst.

En dag som denna tittar vi på våra resebilder och längtar och drömmer tillbaka.
 Ja, jag och Gusten alltså.
Värme, jeansshort, färgglada drinkar, bada i havet
och inte minst fota en massa hade inte varit helt fel.

Som den fotonörd jag är så brukar Gusten dock klaga över
 att jag umgås mer med  kameran än med honom. Hehe.

Vi får väl ta och se om vi tar och bokar någon resan framöver, så länge får vi titta på bilder.






















Bilder från Hurghada - Egypten & Chania - Kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0