Presenterna

Så har jag nu fotat alla fina (och goda) presenter vi fick på inflyttningsfesten i lördags!
Här kommer dom,



Superfina martiniglas deisgnade av Matz Borgström fick vi av Albert & Lollo, Tack!


Av Johan & Tove fick vi vin. Vem behöver inte vin?


Min nya kärlek. Udda gubbe att ha kaffet i! Den hade Alex, Hannah & Ludde köpt :)


Vi fick även en superfin flugsvampsburk av dom!


Kryddor och underbart te fick vi av Joanna och Bobbe, hur passande är inte det med tanke på höst och vinter?


De här lakritstryfflarna år så sjukt goda!! Ni måste testa! Dom fick vi av fina Bull tillsammans med,


Gute te :) Har inte testat än men innan jobbet ikväll så lär det bli en kopp eller två.


En jättefin glasskål med ljus, sand, sten och en söt minipumpa fick vi av mina kära jobbarkompisar Anna & Jannie.


Gustens bandmedlemmar Micke & Mattias kom med denna present. Jordgubbste, jordgubbsgodis och cupcakeformar med hjärtan på. Kanske var en hint till Gusten att börja baka mer? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för kommentaren hos oss! Vilka goa hundar ni har =) Här kikar jag in fler gånger!

2011-10-17 @ 16:23:17
URL: http://cockerbloggen.blogspot.com/
Postat av: Ingrid'bull

Jag väntar fortfarande på att en muffin ska trilla ner i brevlådan :D

2011-10-18 @ 19:27:54
URL: http://bulljaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0