Helgen har gått fort!

Så har även denna helgen gått mot sitt slut.
Har haft en jättetrevlig helg med massa familj/vänner här hemma!
Det har gått superbra med Alex och Hannahs hund Ludde ihop med mina
 Mina korvar är supersnälla men man vet aldrig när det finns en löptik i bilden.

Festen igår var hur trevlig som helst så tack alla som fögyllde den!
Var hur kul som helst att så många kunde komma & vi har fått
superfina och trevliga inflyttningspresenter också.
Tänkte fota de senare och lägga upp bilder på dom idag eller imorgon :)

Hoppas att bror min, Hannah, Ludde och alla andra kommer
och hälsar på snart igen för det vore himlans trevligt.

Så en helg med fest, tacokväll, film, sushi, hundpromenader,
irish cream kaffe, mörk mintchoklad och hundbus har alltså inte suttit fel.


Söta Hannah och jag på spårvagnen (här hittar ni hennes blogg)


Igår kom vi inte i säng för ens vid 04.30, eller ja idag på morgonen så idag är vi sega.
 Har hällt i oss massa cola vilket jag aldrig gör annars och ätit onyttigheter.
Får helt enkelt bli en "äta vad jag vill dag" idag, sådant behöver man ibland.
Nu sitter jag och käkar kall pizza medan Teo äter kanter.
 Det bästa han vet! Eller jaa.. pizzakanter och bananer. Det är grejer det.

Fast frågan är om man ska slänga ihop lite chokladpudding med....





Teo gillar slappa söndagar med husse och matte :)




Skitbra tycker Teo att en av gästsängarna fortfarande står framme. En egen säng i vardagsrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0