Förväxling

Jaha då var man nöjd för att Teos täcke äntligen hade kommit från Häromi.
Trodde jag...

Åkte till macken glad i hågen för att hämta täcket och sen åka hem och prova det på Teo.
Snyggt svart täcke från Hurtta, perfekt nu när det börjat bli kallt och ruggigt väder!

Så jag lämnar glatt fram avibrevet till han som står i kassan och han går ut för att hämta paketet.
Tillbaks kommer han med ett paket nästan lika stort som mig...

" Öh vad är det?!" får jag fram, vilket han i kassan måste tyckt varit en otroligt dum
fråga för hur fan ska han veta vad jag beställt?

"Jadu, det låter som metall i det" svarar han och vi kommer fram till
att det är en hundbur i typ storlek rottweiler.

Jaha då har dom förväxlat mitt paket, typiskt!!
Åh blev så irriterad. Kollade min mejl och hade fått ett mejl i från Häromi
där det stod att dom mycket riktigt hade förväxlat mitt paket och
stackarn som ska ha bur i rottweilerstorlek har fått ett täcke som antagligen
 bara täcker hennes hunds ena ben.

Så då ska alltså jag skriva ut den där jäkla fraktsedlen som de skickade på mejlet,
 vandra bort till macken igen, visa den och sen be dom skicka paketet rätt.

Suck!

Vi får väl hoppas täcket kommer fram innan vintern i alla fall...


En ca 7 månader gammal lycklig Teo som fått tag i kusinernas hopprep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0