Det där jäkla paketet

Ja så idag hade paketet från Häromi kommit, och idag rätt paket.

Testade täcket på Teo och kan säga att han såg ut som en stoppad korv som försökte få luft.
Jävla helvete! För litet trots att jag mätt och fixat!
Men har man en hund med tjurnacke så blir det väl så. Suck.

Orkar verkligen inte skicka tillbaka täcket eftersom Häromi har varit så krångliga
 och rent av otrevliga så får väl bli ytterligare ett täcke till Yra.
 Hon har större garderob än mig snart haha.

Så när lönen kommit in ska jag släpa med min stora korv med tjurnacke
in till stan till stället där de säljer hurtta.

Ska fan ha ett täcke som passar!





Kommentarer
Postat av: maja o zoro

sv; okej :) ja dom tävlar väll i hoppklass och agility men man kan tävla i ag/hopp 1,2 och 3 ;)



skönt att han inte bryr sig ;)min lilla kille blir galen ;D



tack ! det är roligt roligt tirx :)



kram

2011-10-18 @ 19:25:12
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Ingrid'bull

Haha nej, hon har knappast större garderob än dig.. jag har sett din ;)

2011-10-18 @ 19:26:17
URL: http://bulljaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0