Tisdag












Riktigt riktigt kallt idag på morgonen, kallaste hittills tror jag.
 Minus 4 och frost så långt ögat når.
Kan säga att det var riktigt skönt med en stor kopp te i min fina mugg med siameskatter
 och en stor frukost efter en natts jobb.

Knäckebröd, kokta ägg, havregrynsgröt med äppelmos, rädisor och äpplen.
Kan säga att jag hade en väldigt nöjd Teo som fick de äpplen som blev över i sin matskål.
Han är lite udda han, älskar frukt.

Nu ska vi sova någon timma och sen är det full rulle som gäller.
Ut i solskenet för att ta en långis, bege sig för att köpa hem
 hundmat till stora korven, städa och handla.
Bäst att vila upp sig.


Kommentarer
Postat av: Gizmo

Jag är också tokig i äpplen.. Även gurka är en favorit. Matte sneglade nyss på termometern Verkar bli riktigt kallt inatt.. Står på -3 här nu.. BURR. Det blir täcke på, på natt promisen.

Ha det gott

2011-11-15 @ 23:44:54
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0