2 nya favoriter

2 nya favoriter i leksaksväg har landat här hemma.
 Behövde införskaffa några nya då Yra har bitit sönder i princip alla Teos leksaker.
 Teo hade leksaker kvar sedan han var valp för 3 år sedan, som han liksom bara
 snuttar på och dreglar ner.

 Yra däremot har nu sett till att de har fått åka till leksakshimlen.
 Vad ska man annars med leksaker till undrar hon?

Här är i alla fall de nya favoriterna som vi hoppas ska hålla lite längre i alla fall,



en otroligt ful bläckfisk införskaffade jag igår på utställningen.
Teo älskar ju bollar i alla storlekar så ni förstår vem denna leksak gick hem hos...



Denna leksak är perfekt i träningssammanhang!
Fick tips av Joanna om att kolla in denna sidan då hon skulle möta tjejen som tillverkar
dom för att storhandla hem till sina hundar.

 Hittade då denna och den är perfekt! Är fårull, så den är extra rolig att kampa med om man frågar mina.
 Själva handtaget är fjädrande så nu kan man i princip kampa
 hur mycket man vill med Teo utan att armen slits ur led,
 han är sjuuukt stark trots sin ringa storlek.
Yra lär nog bli lika stark hon och eftersom hon tycker det är roligare med leksak
 och lite kamplek som belöning när vi spårar eller kör lydnad
och sådär så tror jag denna blir kanon.

200 kronor gav jag för den och det tycker jag absolut den är värd.


Kommentarer
Postat av: Gizmo

Sickna kuliga grejjer ni fått.

Jag är också rätt försiktig med mina grejjer.

Men jag tycker det är roligast att brottas

med gosedjur av alla storlekar.

Ja ni vet, bita dom i nacken o ruska om dom ordentligt. Ha en skön söndag

2011-11-06 @ 12:51:25
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0