Malmö Nationella Dogshow 20110320 del 1

Så har det varit Malmös Nationella dogshow 2011. Superkul helg tack vare Joanna, Jenny & Linda :D

Fina resultat fick vi allihopa av domaren Bertold Peterburs (Tyskland)
Kritiken kommer upp här när jag fått den översatt då den är skriven på tyska.
Teos resultat är iaf Excellent & 3:a i KK. Matte är nöjd!

Jättekul att träffa alla bostonägare & stort grattis till alla med fina resultat!

Lägger upp första delen med bilder nu, inget bra ljus att fota i och väldigt trångt men en del bilder blev det ändå :)


Jag med Teo (Oelandica´s Pedrillo) Fotograf: Jenny Johansson


Jag med Teo (Oelandica´s Pedrillo)  & Linda med Milhouse ( You & Me Trouble) Fotograf: Jenny Johansson



Jenny med Bobo ( Dog I top´s Handlake Village)


Inger Jansson & Korpenhofs Sirribirribin




Från vänster: Inger Jansson med Lillfjällets Manne, ?, Jag med Oelandica´s Pedrillo & Linda med You & Me Trouble


Jag med Oelandica´s Pedrillo


Joanna med Bright and Brindle´s Cover girl som fick sitt första Cert & blev BIM


Teddie med Top bostons Feel free to stare ( Algott)


Jag med Oelandica´s Pedrillo & Linda med You & Me Trouble


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej var fin du är med kjolen och kavajen.Hälsa kram

2011-03-21 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0