Nästan prick en vecka

Imorgon är det prick en vecka tills jag & Linda åker med Millhouse och Yra till Stockholm och Stockholmshundmässa!
Förra året ställde jag Teo där, var en riktigt trevlig hundutställning.

Ska bli skitkul, är hela 61 bostonterriers anmälda.
Brukar som mest vara en 13 - 20 stycken om man har tur i snitt så att det är 61 stycken ska verkligen bli roligt.
Ska ställa Yras morbror X-it i juniorklassen också!

Vi håller alltså på med hårdträning inför detta här hemma. Teo han får träna lite han också, han ska ju inte med denna gången men han tycker det är så jäkla kul. Hehe.
Perfekt inomhussyssla med andra ord, det öser nämligen ner regn här idag. Blåser riktigt ordentligt också och det är så typiskt,  jag som måste ut ikväll och bege mig till jobbet. Blir gummistövlar på och att försöka hålla i sig i saker så man inte blåser bort!




Jag med Yra på bordet i Partille i höstas


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att det går bra. :)

2011-12-01 @ 17:12:13
URL: http://livetlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0