Svenska vinnaruts. 2011

Så var det igår dags för Svenska vinnaruts. 2011 i Norrköping. Superkul var det att får träffa alla bostonmänniskor igen!

Teo ställdes i öppenklassen och resultatet blev Excellent med CK
 & i Bhkl slutade det med 5:e bästa hanhund samt reservcert så vi är nöjda! :)
Ska lägga upp kritiken så fort jag orkar hehe.

Här kommer lite bilder från dagen,










Domare Richard G Beauchamp (USA)



Linda med Milhouse ( You & Me Trouble) på bordet


Linda med Milhouse ( You & Me Trouble) på bordet



Bocgüay canmoy stanley cup "Stanley" med sin handler & jag med Oelandica´s Pedrillo "Teo"


Yra var med och övade & det går galant :)


Chandis Yrhätta "Yra" 5 ½ månad


Uppfödargruppen.
Jag med Chandis Madicken, Catta med Chandis Skorpan & Chandis Skrållan & Ann-Britt med Chandis Wiktualia



Uppfödargruppen.
Jag med Chandis Madicken, Catta med Chandis Skorpan & Chandis Skrållan & Ann-Britt med Chandis Wiktualia


Oelandica´s Pedrillo "Teo"


Chandis Wiktualia "Wicky" Som blev svensk vinnare - 11! Endast 9 månader gammal!


Chandis Skorpan "Cliff"


Chandis Underbara Greta "Greta" är lilla Yras moster :)

Stort grattis till uppfödare och ägare till vinnande hundar under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0