Tisdag

Idag har det varit skitväder heeeela dagen. Helt värdelöst! Hoppas verkligen det blir finare väder snart så man kan ut och gå långpromenader på kvällarna när man sutat jobba :)

Imorgon & torsdag är det jobb på västra som gäller men ikväll är jag ledig. Gusten är och repar med bandet så jag och Teo fetar oss i soffan. Det har man rätt till när det regnar ute och när man jobbar så mycket annars!

Bakat pizzabullar har jag också gjort för första gången. Riktigt bra blev dom faktiskt! Verkade som dom fick pluspoäng av Gusten också.. ;)






Har också fotat de fina presenterna jag fick av de som firade mig när jag var nere i Kalmar i helgen så tänkte ta och visa er :)



Presentkort på Ikea av mamma, pappa och Alex. Jättebra present som verkligen kommer komma till nytta nu vid flytten!
Boken "Vintage, en stilguide till VintageMode" fick jag av mormor & morfar. En jättespännande och inspirerande bok som jag redan läst ut hehe :) Kommer läsas många gånger!


Fick en jättefin vas av Gustens mamma & pappa! De har väldigt bra smak ;) och har en skål i samma mönster som innan som ska stå framme i nya lägenheten. Jättefina :)



Fick 2 nya berlocker av mormor & morfar till mitt älskade Tomas Sabo armband!
Själva armbandet och mopsen fick jag i studentpresent av mamma, pappa och Alex och sen har det fyllts på då och då :) Denna gång fick jag den fina rosa converseskon och C:et så jag äntligen har mina initialer.

Sen har jag min månadssten & tro, hopp och kärlek som jag också fått av mormor & morfar.
Den fina klackskon fick jag av Ellis när jag fyllde 20 :)

Har varit och köpt silverputs till det idag med, hade blivit himla mörkt och nu så är det blankt och fint igen!


Ingen present jag fått men en skål som stod med på önskelistan som jag köpte till mig själv hehehe..
Hade sådan himla tur att Cervera reade ut dom för 199:- då det ska sluta tillverkas enligt dom (?)
Det fanns i alla fall en enda kvar i rött i alla Cervera butiker som finns i Göteborg och det söta butiksbiträdet la undan skålen till mig :)

Visst är den fin?


och att Teo får presenter trots att han inte fyller år är väl ingen världsnyhet precis ;)
Mormor & morfar hade varit så snälla och köpt furminator borsten till honom.
Är ganska dyr men är så sjukt underbart bra! Älskar den! Har använt den hur mycket som helst på jobbet och blivit helt kär i den.
Funkar superbra på bostons med även om de inte fäller mycket eller har alls mycket underull eller lång päls. :)


Nä nu blir det duschen och sen mer tvmys med grisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0