Torsdag

Fin fint väder är det ute idag, härligt! Tog & begav mig till skogarna runt Partille.
Kameran och hund hängde så klart med.





Tycker det är superskönt att gå i skogen och idag hade jag med Gustens stativ (som numera är MITT hehehe) och testade lite ihop med min kamera. Inga superbilder men det var inte meningen idag heller :)

Teo tyckte också det var härligt i skogen och han tyckte allra bäst om att få springa lös en sväng med en tennisboll.

Tänk att en gammal boll kan göra någon så lycklig ;)






Ge mig bollen kvinna!




MIN!






Skönt för honom att kunna få vara lös emellanåt. Här där vi bor är det bara massa hundägare utan kontroll på sina hundar alternativt hundrädda människor som kissar ner sig när Teo kommer eller gå omvägar.
Tråkigt men så är det. Så himla skönt att vi flyttar snart :)









Min fina plutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0