Små söta ting


Med den kommande flytten i åtanke så har jag (och Gusten) börjat planera inför inredningen i den nya lägenheten.
Både jag & Gusten får typ skabb i ögonen av hem där allt är vitt vitt och vitt! Vilket verkar vara himla modernt men det skiter vi i. Vitt är snyggt i lagom mängd men för mycket = skabb i ögonen.

Vi hade tänkt ta och blanda gammalt med nytt, lagom coolt sådär :)
Har äääntligen vunnit en stringhylla till ett riktigt bra pris på Tradera.
Tradera är min nya vän numera, i alla fall när man ska hitta saker som inte enbart kommer från Ikea.

Ska bara få hem stringhyllan så kommer jag vara helnöjd! Ska dock införskaffa en stringhylla till som ska få bo i vårat "hobbyrum" sedan :)

Har tjuvstartat lite med nya inredningsdetaljer, 


Söta handdukar till badrummet, piggar förhoppningsvis upp om man har en dålig dag ;)


Fin bild som ska ramas in och bo vid hundarnas hörna i hobbyrummet




Söta små burkar från Ikea som ska bo på stringhyllan i nya köket


2 tygpåsar från H&M som är i perfekt storlek till bl.a. Bostonterrierklubbens tidningar som också ska stå någonstans i hobbyrummet.

Små söta ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0