Slottskogen

Massa jobb, min födelsedag plus en hel del valpgos har gjort att jag inte riktigt hunnit med bloggen men nu är det lite lugnare ett tag framöver då jag jobbar nätter tills på tisdag. Då är det dags för västra igen :)

Idag har jag, Gusten & Teo promenerat i slottskogen. Ska dit igen på lördag fast med en hund mindre och ta med kamera och stativ istället.
Inte kul för Teo när matte bara ska stanna och fota hela tiden hehe.

Massa vitsippor och underbart väder var det i slottskogen.
(Eller vädret var ju fint överallt men massa vitsippor i alla fall)



Mina snyggingar!




Vi klappade på Gotlandsrussen!



"Jävlar vilken stor hund!"


"Kom igen då! Lek med mig!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0