Nya selar

Här hemma går det bara fin fint med lilla tillskottet.
Yra, duktig tjej som visar vad hon vill men är full med massa kääärlek :)

Idag har det inhandlats en namnbricka till damen, likadan som Teo har fast cerise och en liten billig sele så hon ska vänja sig vid att ha både sele/halsband beroende på tillfälle.

Hämtade även massa paket som hade kommit idag. Ska visa er alla saker så småningom :)
Teos sele var ett av paketen som kommit och den passade superbra! Nu är han en riktig tuffing hehe.



Det är inte alltid så lätt att stå still när man har spring i benen så husse fick hålla i. Inte så populärt...


Teo i sin fina nya sele :)




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack! :D Vi köpte det på Grizzly här i Örebro, finns hos Djurenscenter också :) Den är lite stor nu, men den är toppen eftersom att det är reflex både på halsbandet och på kopplet (tassarna). Så kan vi ha det tills han bli vuxen eftersom det är töjbart också ;D



Men DU vad söt sele hon fått! Vad har hon för storlek och vart köpte ni den? :D

2011-04-29 @ 23:16:01
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

En sån awsome döskallesele borde jag ju ha till lilla "se-på-mig-mika" var har ni hittat den!? ^^

2011-04-30 @ 19:57:31
Postat av: Christina svarar

Yras sele är köpt på en djurbutik som ligger här i Göteborg, stl xxs tror jag hehe ;) bra att vänja henne vid både och tycker jag :)

Emma! Den är köpt på en sida som heter doggie wear, bara googla namnet! Dom har jättemånga fina bra selar som är bra pris tycker jag. Är väl mest för minihundar men stl L passar på Teo och MIka är ju inte så stor :)

2011-05-01 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0