Lite nya hundsaker

Igår så var jag & Gusten iväg en sväng på Ikea och på Hööks. Handlade hem lite nya mjukisdjur på Ikea i lämplig storlek till Yra & ett nytt koppel samt en ny bädd på Hööks. Tycker faktiskt Hööks har riktigt bra hundgrejer!

Har en Biabädd sedan innan till Teo som han bara använde som liten.
Ungen är bortskämd nu och tycker inte den är mjuk nog.
Så jag tyckte att vi kan väl ställa fram biabädden nu igen till Yra!
 Men ack så fel jag hade, den är tydligen ful (!?) enligt Gusten.

Försökte förklara för Gusten att kvalitetsmässigt så är biabädden en splitter ny BMW och bädden vi köpte är en skruttig gammal Volvo.
Men vi får väl se ;) Den är ju mjuk i alla fall och den går tydligen hem hos Teo också!





Bädden med nya leksakerna i. Kan tilläggas att leksakerna stoppades undan efter fotografering då en viss individ här hemma har en mani på leksaker. Och nej, det är inte jag eller Gusten hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0