Måndag

Puh! Har jobbat helg, där av har bloggen blivit lidande. Jobbar nu fram till och med torsdag och är då ledig fredag, lördag och söndag.  På fredagen är det äntligen hundträning som gäller, ska bli så jäkla skoj! Jag & en kompis har bokat inomhusarenan som finns här och då jäklar ska det bli lydnadsträning för fulla muggar.
 
På söndag ska jag och hälsa på min solstråle och hennes valpar
Då lär kameran gå varm kan jag tala om.
Ska ta och svara på era kommentarer och blogga lite mer imorgon. Nu är det sängen som gäller nämligen. Har varit en dålig dag och den avslutades med att kära Bärnad bet sönder mina hunterstövlar...
 
Ska man inte vara lugn och förståndig när man fyller 8 år?!
 
 
 
Bild lånad från kennel Chandis.

Kommentarer
Postat av: C.J.

Vilken mysig bild! Och vilket underbart namn på hunden, Bärnad. =) Synd på stövlarna...

2013-01-29 @ 19:15:05
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0