På tåget

Just nu sitter jag på tåget hem till Kalmar i från Degerfors. Har varit uppe och hälsat på Catta, Yra & valparna. Igår var det prick 2 veckor tills jag ska hämta hem dom! Kan säga att det var en liten dam som var väldigt nöjd över att ha besök av matte.

Igår var det även årsmöte i bostonterrierklubben. Vi höll till i Örebro i år och åt mat, fikade, hade föreläsning, diskuterade klubben och delade ut pris.
Teo fick ett silverpris av klubben för hans placering på Växjös utställning.
Jag blev invald i styrelsen så nu sitter jag numera där i klubben.
Kommer massor med bilder när jag kommer hem men får bli några mobilbilder så länge!


Kommentarer
Postat av: Jobus

Kul att eran rasklubb har prisutdelningar :) välförtjänt liten Teo :D
Ska bli kul att se massvis med bilder på lilla nya tjejen! Man blir själv så valpsugen :3 Det är kul med djur <3
Ha det!

2013-02-24 @ 21:12:07
URL: http://www.diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Linn

Åh vad härligt att du snart får hem dem!! Måste vara jobbigt att vara utan sin bebis så länge... :/

2013-02-24 @ 21:22:29
URL: http://linnleidero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0