Balkonghäng

En del av vår lägenhet som vi verkligen gillar är vår mysiga balkong, inte så stor men mysig!
Vi har inrett den med en stor liggfotölj i korgmaterial, flätad matta, bambu på väggarna, ett litet mosaikbord, vägghyllor med växter på, en stor hasselgren i taket med massor av lyktor samt kuddar i mängder.
Även korvarna älskar att sitta ute på vår lilla balkong, skönare luft där ute. Blir trevligt den dagen man har hus med lite större altan eller så där så korvarna kan sitta och kika ut, det älskar dom.

Just nu bor även mina 3 kära tomatplantor jag fick av pappa min ute på balkongen så dom har vi tagit hand om idag. Lite skönt balkonghäng i värmen idag innan jobbet alltså!











Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jaha okej, då förstår jag :) Nej, vi ska inte behålla honom, han ska flytta "over the seas" till australien :)



Mamma ska behålla en tik ur hennes tiks kull istället :)

2012-05-23 @ 13:23:25
URL: http://mathildashundar.blogg.se/
Postat av: emelie och berit

ser väldigt mysigt ut! inglasad antar jag?

2012-05-24 @ 00:21:23
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0