Söndag

Vi lever! Gick av 24 timmars passet i går eftermiddag. Möttes av 2 jätteglada korvar, en sambo som överraskade med champagne och sedan gick vi ut och ut. Däckade gott i soffan efter det ihop med korvarna kan jag tala om, där av inget bloggande.

Måste säga tusen tack för alla kommentarer gällande vad ni packar/vad ni tycker är viktigt att ha med på tävling.
Det kommer vi verkligen ha nytta av nu när vi ska ut Teo & jag.

Idag så är det sista jobbpasset innan jag får en hel dag ledigt (wow!) så jag börjar 16:15 igen. Lilla korven ska faktiskt hänga med till jobbet idag, vårdhund kanske är något för henne som sagt hehe.

Först blir det megaloppis i majorna, är en sjukt stor loppis där alla som vill få gå ut och ställa sig och sälja längs trottoarer och sådär i hela majorna. Förra året var Teo & Yra med faktiskt. Yra var så liten så vi hade henne i bärväskan när hon blev trött men i år får dom stanna hemma på grund av värmen.

Vad hittar ni på idag i det fina vädret?



Teo på semester i Nyebo i Småland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0