Fredag

En hel massa ärenden har hunnits med idag och nu är det cirka en timma kvar tills jag går på mitt 24 timmars pass. Har hunnit inhandla lite mat att ha med mig till jobbet, läkarbesök, handla lite andra "bra ha saker", betalt räkningar och nu också betalt för kennelnamn. Spännande!


Har  däremot inte hunnit bli värst mycket hundträning denna veckan, tråkigt nog. Vi får helt enkelt ta igen det nästa vecka istället. Då ska det bli rally och viltspår är tanken.
Har fortfarande inte fått tag på klövar, kontakten jag hittade visade sig vara väldigt krånglig så blev inget där..
Så om någon vet någon som har klövar till försäljning, hojta till !




Kommentarer
Postat av: Fanny

trist att det inte blev några klövar, hoppas ni hittar nya snart! Jag har också suttit och läst Brukshunden idag :)

2012-05-25 @ 17:09:56
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0