Träningskalender

Så där! Nu har jag äntligen beställt träningskalendern som Melkers matte tipsade om för ett bra tag sedan! Har dock helt glömt av det men nu är den beställd och jag hoppas jag får hem den snart. Kommer bli superbra med en träningskalender till hundarna. Kommer visa hur den ser ut och skriva vad jag tyckte om den så fort jag fått hem den.

Är ju alltid bra att kunna gå tillbaka och läsa hur gamla träningar gått och tankar kring dessa när man stöter på problem eller sådär. Den kommer användas flitigt, både nu när jag och Yra spårar för fullt för att öva till anlagsprovet samt när jag och Teo övar i rallyn. Teo och jag ska verkligen hårdträna nu, vi är ju faktiskt anmälda till 3 tävlingar nu. Anmälde honom till tävling i Mönsterås igår med så nu jäklar ska vi ut och träna!



Kommentarer
Postat av: Fanny

jippie! är helt lyrisk efter vår senaste tävling, det är så himla kul! :)

2012-06-19 @ 06:04:38
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Vicky

Ser fram emot att höra vad du tycker om träningskalendern. Har själv kört med en liten anteckningsbok (A5) med olika flikar. Men det börjar bli dags att skaffa en ny och då är det bra med lite tips.

2012-06-19 @ 06:40:03
URL: http://busochpip.blogspot.se/
Postat av: Emmy

En träningskalender vore ju helt lysande. Jag skrev faktiskt ut förra veckan lösa blad som jag skulle använda just som tränings"kalender". =) Vart hittade du den?
Vore ju något bättre med en sådan än lösa blad:P Och vanlig kalender är tydligen något som inte funkar för mig.. Men står det "Dog journal" på den så tror jag nog att jag ska kunna lura mig själv! Perfekt ock skriva in löp och annat också.

Lycka till på tävlingen i Mönsterås!

2012-06-20 @ 07:01:47
URL: http://memyselfandmydog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0