Nu har de åkt

Mjahaaa, nu har husse och korvarna åkt till Kalmar för ca 1 timma sedan. Blä.
Tog en långpromenad med korvarna idag på morgonen i det fina vädret tillsammans med hussen.
Skönt för dom att vara ordentligt rastade innan de skulle åka bil i ca 4 timmar.
 
Så nu ska jag klara mig utan min lilla familj ett tag, vi får väl se hur det går. Tack för alla härliga tips föresten!
 
Och mamma, om du läser detta så förväntar jag mig dagliga rapporter samt mms!!!
 
Kontrollfreak? Jag?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, så ensamt det blir :( Men försök ta vara på tiden! Haha, jag blir också kontrollfreak när jag lämnar bort Stella som när vi var i Rom fick jag till slut ett sms från pappa "Stella är jättesnäll, hon har det jättebra, skit i oss och slappna av på semestern!" följt av ett mms på en sovande buse.

Såg att du har vgw bälte på korvarna, köpte ett till Stella förra veckan men har inte användt det så supermycket ännu. Hur tycker du det fungerar? :)

2012-06-21 @ 13:30:35
URL: http://stellabus.blogg.se
Postat av: Emma

Tack! Hoppas du får det bra med, trots att resten av familjen inte är hemma! :)

2012-06-21 @ 13:37:49
URL: http://ulltussen.blogspot.se
Postat av: Hannah Larsson

Vilka sötingar du har!!!

2012-06-21 @ 16:16:55
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Jobus

Tror inte det har med kontrollfreak att göra :D Hundarna är ju ens liv..!
Jag tycker alltid det varit jobbigt att åka långhelger till Sverige utan hundarna. Karln min måste rapportera minst en gång om dagen..! ^^; Även fast jag tycker det kan vara skönt utan tre kottar som springer efter mig hela tiden, så känns det verkligen tomt utan dem...
Min kusin och jag har satt diagnosen "Separationsångest" på mig :P lol
Sv: Jao, man har samlat på sig lite under åren ^^; (mer än vad man kanske kommer använda ^^;). Ritbordet är jätte skönt att använda! Hela mitt liv har jag lutat mig över de vanliga borden för att kunna rita (vilket ofta har lätt till ryggont, nackont och oproportioneliga bilder :P), eller suttit i sängen och använt benen som stöd, men då får man så ont i röven istället O.o. Ritbord är verkligen någonting att rekommendera om man gillar att rita :D!
Ha det!

2012-06-21 @ 17:05:20
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0