Göteborg

Erika - Nu när du är hundfri några dagar kan jag passa på att ställa en inte så hundrelaterad fråga. Hur kom det sig att ni flyttade till gbg? Var det pga jobb, vänner eller någon annan anledning? Har funderat på det och det vore roligt att veta varför det blev just göteborg :)
 

Visst går det alltid bra med icke hundrelaterade frågor dom också! :)
 
Jag hade precis kommit in på linjen för att läsa till sjuksköterska i Kalmar när Gusten fick jobb i Göteborg.
Jag hade inte tänkt stanna i Kalmar så många fler år ändå (men hade nog då valt att flytta till Stockholm) så vi beslutade oss för att försöka få en lägenhet till oss bägge två. Vi hade tur och fick ett förstahandskontrakt på en stor 2:a här i Göteborg.
 
Gusten flyttade upp 3 veckor innan mig pga jobbet och bodde i en andrahandslägenhet så länge tills jag och Teo flyttade upp den 1:e september 2010. Jag hade inget jobb eller någonting då men det gick ju väldigt bra ändå till slut och jag ångrar inte för en sekund att jag flyttade till Göteborg!
 
 
Teo bland några av flyttkartongerna i min lägenhet i Kalmar.
 
Teo packar upp i Göteborg, hehe.
 
Teo spanar ut på gården i vår första lägenhet här i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0