Fredag

Fredag idag, äntligen! IDAG KOMMER DOM!! Wohoo, äntligen ska mitt liv få bli lite normalt igen och jag ska få tillbaka mina rutiner haha.
Så dagen idag fram tills dom kommer (tyvärr ganska sent) ska jag fixa det sista här hemma, dammsuga och sådant där jättekul...
 
 
Korvarna skulle få åka ut en sväng idag och träffa sin "farmor" och "farfar" en sväng innan hussen beger sig hemåt, det kommer dom tycka är kul. Dom blir lika bortskämda där som hemma hos "mormor" och "morfar" hehe.
 
 
Nöjd Yra med sin "farmor"
 
Muffins fick det bli igår, baka är bra när man är "hundlös" hehe.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Tråkigt hos "farmor" idag matte. Ingen boll, inget rep, inte ens den minsta bananbit :( Och kartongerna som låg där de brukar i korgen försvann upp på bordet utan räckhåll. Stackars Teo <3

2012-06-29 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0