Fixa & packa

Imorgon kommer min älskade lilla familj hem! WIIIE!! (Kommer inte alls märkas att jag saknat dom...)
Är fortfaranade råförkyld och hostig men mår ändå bättre än de andra dagarna så tänkte ta och ta denna dagen till att fixa iordning här hemma. Ligger liksom lite efter med städandet sen jag blev sjuk och jag är en sådan människa som får lite smått panik av all oreda..
Inte hos andra, gör mig ingenting att vistas i sjuk oreda men här hemma där jag bor får det inte vara hur ostädat som helst hehe.
 
Ska även skriva en packlista och börja packa lite grann till kennellägret i helgen, ska ha med klövar och annat spårmaterial b.la för att hjälpa de andra att lägga lite spår. Ska också skriva ut häftet jag gjort om vårdtips och första hjälpen för hund. Ska bli så kul i helgen!

Brukar era uppfödare ha något slags kennelläger eller annan rolig aktivitet?
 
Bild lånad från Catta, Kennel Chandis.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Vi ska ha kennelträff nu i Juli på den kenneln Alize är inköpt till och ska ha valpar hos. Det ser vi fram emot.

Väntar med spänning på spårguiden! Vad kul att du vill göra en sådan :)

2012-06-29 @ 12:55:00
URL: http://ulltussen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0