En korvlista

Imorgon så åker mina 2 korvar samt hussen ner till Kalmar, buhuuu! Korvarna ska på semester hos min mamma & pappa ända tills den 29 (!!) eftersom att hussen ska vara nere i Kalmar och hjälpa till med sina föräldrars hus samt att jag jobbar massor. HUR ska jag klara mig HELT SJÄLV?!
 
Helt själv och utan hund till den 29.. vafan hittar man på när man inte har hund? Vad gör folk som inte har hund? Haha!
 
 
Jag har i alla fall (som det kontrollfreak jag är) suttit och skrivit ihop en bra korvlista till mamma och pappa.
Mamma & pappa är några av de få personer jag anser vara bra hundvakter hehe, punkterna är mer som hjälp för dom. Inte alltid så lätt att komma ihåg hur mycket mat dom ska ha och sådär, deras Luna är ju mycket större än mina små skitar och äter ju då så klart mycket mer.
Finns med bra punkter på listan som hur mycket mat dom vill ha och att Teo inte vill umgås med knott och mygg för att han då "sväller upp".
 
 
Hur ska jag klara mig..?
 
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Jag förstår precis hur du känner. Jag har fått vara utan Sendit några nätter ibland. Det är fruktansvärt tomt. Men ja, vad gör man när man inte har hund... Tränar sig själv? ;)

2012-06-20 @ 19:26:20
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Cajsa

Haha, imponerande med skrivstil på korvlistan! Vet du vad man gör? Man passar på att ta dom sketna lediga timmar man har över och lägger sig och tokpressar i solen typ på en strand eller klippa, eftersom det inte är så hundvänligt i värmen annars. Så "jobba" på en solbränna vettja, det skulle jag gjort;) haha! Men det är klart det blir tomt utan korvisarna..

2012-06-20 @ 19:51:10
URL: http://stellabus.blogg.se
Postat av: Fanny

Oj vad konstigt det måste kännas.. jag hade varit ute och joggat massor, gått på loppisar och sånt som hundarna inte alltid kan vara med på. och läst någon ny, bra hundbok - bli inspirerad och riktigt träningssugen tills dom kommer hem igen! :)

2012-06-20 @ 20:19:57
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Ankilika

Förstår precis vad du menar. Vi ska ner till Stockholm över midsommar och måste lämna Kalle här uppe. Fy så det känns i hjärtat..

2012-06-20 @ 21:01:44
URL: http://ankilika.blogg.se
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Haha, underbart att läsa att det inte bara jag som är en kontrollerande matte! : D

Hoppas du överlever några dagar utan dina guldklimpar.

2012-06-22 @ 09:09:07
URL: http://goldendays.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0