Lördag

Blev en riktigt lång runda idag på förmiddagen med korvarna, skönt! Har längtat efter att kunna promenera varje dag och vara så aktiv som jag brukar. Nu känns det dock som att kroppen är som vanligt igen!
 
Mötte idag bara 2 lösa hundar som sprang fram till mina haha. Bägge stannade när jag stampade till ordentligt i marken framför  dom. Den ena tjejen var väldigt tacksam över att jag gjorde som jag gjorde och kopplade snabbt sin hund och bad om ursäkt. Kul att möta sådana här ute också ibland!
 
Nu är det snart jobb som gäller, har ett dygnspass framför mig men har något tidsinställt inlägg som kommer dyka upp här. Spårguide del 3 blir dock imorgon när jag är hemma efter jobbet på kvällen.
 
Trevlig lördag på er alla!
 
Blev lite instagram bilder idag,
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnosarna :)

2012-07-08 @ 17:19:33
URL: http://liivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0