Jag lever

Jag lever! Vi lever!
 
Tack för alla era fina kommentarer! Läkarna vet inte exakt vad som är problemet men jag verkar ha fått en ovanlig extrem migrän. Dom är dock inte säkra på att smärtan beror på migrän eftersom jag inte har typiska migrän symptom och att smärtan kommer i "attacker". Jag har i alla fall blivit rekomenderad att vara hemma några dagar fram tills min semester börjar och vila. Läkarna tror att det förhoppningsvis ska hjälpa med vila och efter 2 veckors semester ska jag vara tillbaka på jobbet igen.
 
Känns jättedumt att vart sjuk så mycket när man vet att man förstör för dom på jobbet samt att jag aldrig har varit så här mycket borta från ett jobb innan. Man känner sig jättedum.
 
Nu hoppas jag i alla fall att detta ska försvinna så att allt blir precis som vanligt med jobb igen för jag trivs ju bra på mitt jobb!
 
Så nu efter lite frånvaro så kommer också bloggen bli som vanligt igen. Hoppas att alla ni andra mår bra!
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Ush vad jobbigt det lät ><
Jag tror att det verkligen är viktigt att du vilar hela tiden nu - inga långpromenader eller träning med hundarna :/ Trots att det verkar tråkigt och länge, så kanske du måste vara hemma ännu längre om kroppen inte hinner att återhämta sig helt.
Ta det lugnt! Ha det :)

2012-07-20 @ 11:36:02
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: C.J.

Oj, hoppas du blir frisk snart!

2012-07-20 @ 13:47:09
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0