Inte som man tänkt sig

Jahapp. Hade massa bra hundträningsplaner för dagen och lite inlägg att slänga upp här men istället blev det en tur till vårdcentralen igen. Har ju fortfarande inte blivit riktigt frisk sedan jag var sjuk och nu har jag fått öroninflammation igen.. Så nu har jag fått starkare antibiotika, hoppas det kommer hjälpa.
 
Har i alla fall hunnit med en promenad i blåsten med korvarna och nu ska jag och hussen strax iväg på grillning och andra trevligheter. Blir som sagt inte så mycket inlägg här idag med andra ord men det förstår ni säkert.
 
Ha en bra söndag!
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Usch, va jobbigt med öroninflammation igen. Krya på dig!

2012-07-15 @ 19:39:52
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Jobus

Ush :/ Kanske måste vila upp dig fullt innan du fortsätta jobba så hårt med hundarna :/
Krya på dig!

2012-07-15 @ 20:58:56
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0