Fredag

Igår försökte jag uppdatera bloggen flera gången men det funkade inte, den där störiga kossan kom bara fram..
Var det fler än jag som hade problem igår?
 
Idag har vi hittat på lite andra saker så bloggen har kommit lite i andra hand, blir lätt så på semestern och jag hoppas ni har förståelse för det. Superstort tack till alla som klickar in här varje dag och lämnar fina kommentarer!
 
Annars idag har jag varit på mitt gamla jobb Kalmar djursjukhus och köpt foder till hundarna och hälsat på lite kompisar. Passade även på med lite valpmys då Elisabet (jobbar som veterinär där) som har kennel Kandansa hade en liten bostonbebis kvar från sin senaste kull . 10 veckor gammal och helt underbar!
 
Ska försöka uppdatera bättre i morgon! Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Yup... Har haft samma problem sedan två dagar, med den där smitande kon... Jätte störigt ju!
Ha en trevlig helg :)!

2012-07-28 @ 11:14:12
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0