En liten resumé


Tänkte att man kan göra en liten årsresumé här på bloggen, är ju ganska mycket som hinner hända på ett år.
Vi börjar med att köra januari - mars!
När 2011 började så befann jag mig i Hurghada - Egypten med mamma, pappa, bror min och Gusten.
Värme, snorkling och shopping satt inte helt fel. Hemma var det snö, i drivor.
Började även mitt nya jobb i januari!



Februari var en ganska stillsam månad. Hände inte speciellt mycket utan vardagen flöt på!
Det var riktigt kallt men jag och Teo kämpade oss ut på promenader så ofta temperaturen tillät det.
De andra dagarna höll vi oss mest inne med filtar, bakade och höll tummarna för att det skulle födas en liten
valp i mars!



I mars hände det desto mer. Solen började titta fram, till Teos stora förtjusning förstås!
Vi åkte till Malmö på utställning, Gusten & jag gjorde våfflor och vi skrev på kontraktet för nya lägenheten.
Sist men inte minst så hade vi turen att det föddes en tik med perfekt teckning. Den 1:e mars till och med.
Lilla Yra myra så klart!
Hon växte så det knakade under månaden och vi längtade tills dagarna skulle gå så att vi kunde åka och titta på lillkorven.

Hinner hända en hel del på bara 3 månader!

Kommentarer
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Ja det går fort och man tänker inte så mycket under året men när man tittar på bilder man tagit så blir det mer konkret att man faktiskt har haft ett underbart år :D

2012-01-03 @ 08:09:59
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0