Onsdag

Idag vill korvarna knappt röra sig utanför dörren, är tydligen trevligare att ligga inomhus med filt och varsitt tuggben hehe.
För min del får det bli kanelte i en stor mugg istället.
Ganska sjukt hur lite torkad kohud tydligen kan vara så himla smaskigt enligt hundarna.

Tack föresten för responsen angående mitt "irriterande" inlägg gällande folk som tycker att vi med hundar som faktiskt "uppför" sig ska flytta på sig istället för de som har hunden med problemet.
Bra att ni förstod mig rätt, det är ju faktiskt jobbigt att vara ägare till en "problemhund" men det är ju ägaren och ingen annan som kan träna och förbättra situationen med sin hund.

Idag är det inhandling av hundmat i stora lass som gäller samt vaccination av Teo.
Fick 2 st checkar med 100 kronors rabatt på Partille djurklinik när jag ställde bägge korvarna i Partille i höstas så nu tänkte vi ta och passa på att utnyttja den ena. Yra är det inte dags för än och henne ska jag köra igång med rabiesvaccin på sen också så henne väntar vi lite med.




Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt, då kunde ju du va inne med gott samvete ;)



Haha förstår att du längtar efter boken! Dreglar, haha :)



Usch då, vacc och hundmatsinköp brukar aldrig va kul för plånkan.. :(

2012-01-25 @ 18:20:19
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0