Montertröja

Imorgon åker vi hem till Göteborg igen! Då kommer allt vara som vanligt och jag kommer svara på alla kommentarer.
Ikväll blir det lite söndagsmys med familjen innan det är dags att nana kudden, vi åker från Kalmar 06:00 imorgon...
En sak som är säker är att Yra lär sakna vedspisen som mamma och pappa har i köket.
Får nog tvinga Gusten att sätta in en i lägenheten hehe.

Tänkte passa på att visa er min montertröja jag ska ha under kavajen på Mydog de dagar jag står i rasmontern.
Blir en bild på Teo och under står der "Svenska Bostonterrierklubben". Tycker att den bilden på Teo är underbar så fick bli den. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Gabbi & Edwin

Jättefin tröja!!

Det är bra.. då känner jag ju igen dig när du står i montern & arbetar ;-)

2012-01-02 @ 02:35:15
URL: http://www.tigerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0