En bruksboston

Idag steg jag glatt upp ur sängen för att klä på mig och ta bägge korvarna på en fin promenad innan frukost, utvilad efter veckans jobbpass och på glatt humör.
Lyckan utbyttes tyvärr snabbt mot besvikelse....

SNÖ?!

Men kom igen... inte nu! Snöstorm desutom, jahapp.
Skulle inte förvåna mig om det blir svinkallt nu och att snön kommer hålla i sig tills mars. Själva snön är väl inga problem, är slasket som blir efter jag inte tycker om och så alla isfläckar förstås.


Att Teo inte tycker snö är någon hit det vet jag redan men Yramyra har aldrig sett så här mycket snö, marsvalp som hon är.
Snöflingorna yrde utanför fönstret så husse tog och lyfte upp henne under armen för att visa henne.
En av Yras hobbys är att följa allt som rör sig utanför fönstret med stor nyfikenhet så detta var inget undantag.
Sen blev det dags för första morgonkissen med husse och medan Teo kissade i racerfart och sedan ville springa in igen så var lilla damen överlycklig. Skitkul med snö ju!

Se där ja, en riktig bruksboston har jag fått, inte illa!






Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

De är lika dessa två! Otto älskar också snö!

2012-01-21 @ 14:45:59
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: My

Vill inte heller ha snö... Cindy hatar det! Kombinationen kissa i bakas samtidigt kom hon på förra vinten ;) haha

2012-01-21 @ 15:06:28
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0