Prickigt halsband

Fick en fråga om vart Teos fina halsband på bilden nedan kommer i från! Det är sytt av en duktig tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.. (dåligt, jag vet!)
 
Var nämligen så att det fanns en hemsida med forum för bostonintresserade och bostonägare och på det forumet fanns denna tjej som sydde jättefina prickiga halsband. Man fick själv välja färg på tyget runt om, alltså den turkosa delen och så blev det liksom som ett "bostonhalsband" eftersom att dessa halsband endast syddes till oss på forumet.  Hemsidan finns dock kvar för den som undrar men jag har valt att gå ur på grund ut av att vissa personer där inne skapade väldigt tråkig stämning, jag orkar inte lägga mig i meningslöst tjaffs med personer som ändå inte går att prata med.
 
Är i stället med i gruppen Svenska bostonterrier på facebook för den som är intresserad.
Här nedan kommer några bilder på stora korven i sitt snygga halsband,
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Halsbandet är jätteläckert! :D Jag gillar turkost ;) lol
Känner igen det där med tjavs inom grupper :P Chihuahuagrupperna på FB är helt hopplösa! Bråk på minsta lilla tråd som skapas... :P Skulle vara kul att prova en annan rasgrupp för att lära mer om andra raser, om man får trots att man inte har en boston :D
Ha det!

2012-08-14 @ 15:56:22
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: a-l

vilken fin blogg:)tack f titten på min och kommentaren:)

2012-08-14 @ 17:05:12
Postat av: Jobus

Ah, jag kom på en till fråga som jag undrat över länge :D Var färgregistreras Bostons som? På vissa bilder ser man typiska brindle-tecken, men de ser inte lika tydliga ut som på ex. boxrar.
Ha det! :D

2012-08-14 @ 17:05:55
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: C.J.

Tjusigt halsband! Det är kul när man kan vara med och designa själv. =)

2012-08-14 @ 17:53:41
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Helena Olausson

Super fint halsband och super fin kille!!!

2012-08-14 @ 18:50:55
Postat av: Linn

Ah, det där med dålig stämning. Blir galen! Är också, som Jobus, med i chihuahuagruppen och de är som sagt hopplösa. Boxer- och vita boxergruppen däremot är hur trevlig som helst.. ;) Stiligt halsband btw ;)

2012-08-14 @ 19:38:54
URL: http://linnleidero.wordpress.com
Postat av: Fanny

Det är verkligen ursnyggt!
Blir så trött på alla dessa rasforum, alltid är det någon som ska bråka..

2012-08-14 @ 20:21:29
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: johanna

www.mettis.se därifrån är halsbandet!!! har nog missat detta tjafset på forumet? eller va det längesedan du gick ur??

2012-08-14 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0