Måndag

Jag är hemma och lever! Hehe, dock ganska seg men nu är jobbhelgen över i alla fall.
Idag är det ju dags för rallyträning på klubben men ser just nu ganska mörkt ut för det.
Öser ner snöblandat här idag och kallt är det också. Har man en boston så är det bara att inse att dom inte älskar den typen av väder.

Är lite irriterad över att jag fortfarande inte fått skylthållarna som jag beställde 13 mars, suck!
Tycker att så lång tid ska det väl ändå inte ta? Får ta och skicka iväg ett mail till dom igen. Hoppas på att dom kommer snart!

Nu har jag en liten korv som står och stampar här bredvid, lika bra att göra som hon säger och gå och lägga sig! Hehe.


Kommentarer
Postat av: C.J.

Det är ju så irriterande när det tar sådan tid för saker man beställt att komma fram. Hoppas att du får skylthållarna snart. =)

2012-04-09 @ 11:25:46
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Monica

Har också den sortens ras som inte kommer till sin fulla rätt i kallblåst och regn:-)

2012-04-09 @ 13:13:18
URL: http://pudal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0